Pudd!

Godmorgon allesammans!
Har ni sovit gott? Det har då jag, fast jag och Nisse somnade inte förrän 02, men jag har iallafall fått sovit ut litegran, så det var väldigt skönt. Nisse ska snart dra hemåt och göra lite småsaker, medans hade jag tänkt att göra klart skolarbeten, som jag är tvungen att göra.. har inte ens påbörjat, så jag ligger lite risigt till känner jag. Snart är det över, snart går man i gymnasiet, om man ens kommer in på något, det är ju det också.. så jävla orolig över det, men alla säger att edt är bara att kämpa och fixa upp betygen den sista månaden eller mer, men hallå? Hur ska man kunna höja sig från IG till G på några veckor, det måste vara omöjligt... enligt mig.. men jajajajjaja, vi får väl se hur mitt liv slutar, i guess.. he-he. Men jag saknar Julia redan, hade fett kul med henne and the boys, ofc. Det är något man längtar till nästa helg, något man får längta till, medans man är i sunkskolan eller hur? Jaja, men jag hoppas ni alla mår bra, för nu ska jag ta och göra lunch hejdå!





Du är en viktig del i mitt liv, finns för dig i alla lägen, u know that!



PUSSAR TINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0