Hejdå Röbäck, hej Hällfors!

Ja om några mintuer far jag, ah jag och pappa var en snabbis på stan och åt. Det var inte gott, åt typ halva hamburgaren slängde resten, ush för mat! Nämen iaf, och jag å pappa, ba ska vi slå vad om att mor sitter på busstationen, jag går bara rakt in och gissa vadå, jo hon satt där.. Asså, ni skulle ha sett reaktionen på mig, haha pappa garva som bara den.. Men ah, hon lär ju ändå inte känna igen mig sa ja, haha.. jaja, men det var iaf lite små roligt, elr inte men aja, nu är jag trött. Vi hörs imorgon som jag sa tidigare, hejdå!



PUSSAR TINA!

Kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

sv; men det finns ju liksom inget man kan göra åt när djur dör o så :/..



sway- pray 4 kaya heter låten! :).

2010-04-02 @ 13:54:36
URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: Idjjaa,<3

sv; jajjamen satt det finns inget att göra ! :p

förutom att gå vidare då ofc!



vsg! :D<3

2010-04-02 @ 14:38:43
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0