GLAD PÅSK

Hejhej, nu sitter jag här och väntar på att vi ska fara och äta.
Äntligen är det påsk lov, fett skönt. Så ikv blir det att dra till Nisse och bara ta det lungt och sådär. Vad blir det för er på påsk? För mig blir det bara att slappa och umgås med sötnosar antar jag:) Hör av er om ni vill hitta på något.
Men ja, igår då var jag och solade, så himla skönt. Har börjat bli lite små brun, i sommar blir det bara att pressa ha-ha, eller inte. Men aja, det här blir inget speciellt inlägg utan ah, ikv kommer jag inte blogga något mer. Så vi hörs imorgon ist. Ha en super bra påsk allihopa, Hejdå!


'
Såhär blev färgningen, inte nöjd alls. Sen vart det vissa ställen/slingor min vanliga hårfärg, eller den gamla hårfärgen så det blir att färga till det på lovet också.
Men i sommar kommer jag att färga om det, till mörkblont tror jag, eller har ni några andra föslag?

Har ni sett, mitt hår har blivit extremt långt. Wihoo! Nu behöver jag inte löshår. HAHAHA, nemen vi hörs imorgon eller något, hejdå!

PUSSAR TINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0