Fanken..

Hej, nu sitter jag här och gör absolut ingenting, men jag egentligen miljontals saker jag måste göra. Men jag orkar verkligen inte. De suger verkligen, nu har man gått och blivit sjuk, fick tvärsnuva,huvudvärk och ont i magen. Jag drog hem från skolan vid 11 någon gång, jag kände att jag inte skulle palla hela dagen, så klart missade jag den viktiga delen också, men vadå jag tänker inte stå och redovisa för några och sen hålla på spy? nejnejnej. Men jag tog iallafall hem uppgifter som jag kan göra. Ett tvång antar jag..
Ja, hoppas den här veckan inte dröjer allt för länge, u know why? Annars, så synd ;] Men jag ska bara kika lite bloggar nu, sen försöka vila ett tag. Men hoppas ni mår bra så hörs vi senare eller något.



PUSSAR TINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0