'

Ja, hej! Sitter nu vid Nisses seg dator faktiskt. varför vet jag inte. Jo för att han packar sina saker och sånt, he-he.  Men om ett tag drar vi hem till mig, för imorgon ska jag träffa Julia, och han ska då vara med Erik/Andreas i guess.
Men det blir nog ingen ''fest'' för mig imorgon, tyvärr. Några anledningar till det, men jag tänker inte sitta och rabbla upp det för er, he-he. Men som sagt, imorgon blir jag i stan hela dagen och kvällen förmodligen Nisse. Men ah, jag mår bra eller hyfsat iallafall. Men det blir nog bättre, i hope.. Men jag hoppas ni allesammans mår bra.
Men nu hade jag tänkt att avsluta detta inlägg, men vi hörs nog senare ikväll. Ha en fortsatt trevligt lov!


jag,

julia älsklingen

mikaela< du är en av dom bästa. Alla fina minnen med dig!(L)

PUSSAR TINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0