;*

Hej allesammans! Nu har varken jag eller Julia skrivit på någon/några dagar, det är för att vi inte har haft tid eller inte haft någon blogg lust alls, men men, statistisken är ungefär på samma nivå ändå. Ja nu är det ju lov och det känns ju super skönt eller hur?
Hur har eran helg sätt ut? Min har varit rätt lugn, i tor-fre- så sov vi hos mig, alltså jag och Nisse. Sen på dagarna har vi varit hos honoms morfar och firat lite påsk och det var super go mat, i love it! Och nisses morfar är så cool, världens coolaste faktiskt. ha-ha. Nämen ja, jag känner att det här lovet kommer bli ganska så chill, men det är ju bra, då får man ju vila upp sig till skolan. Men om jag har rätt nu, så kommer man ändå vara lika trött på måndag och säga: Neeeeeeej gud, skola, jag är trött ajg orkar inte. Eller har jag fel? Ojojoj,så mycket det är i skolan, jag har en massa saker jag måste göra innan skolan börjar igen, inte kul, känner stress&press... jajaa, men jag hoppas ni alla mår super bra och att ni inte glömmer på frågestunden, lite längre ner.. men vi får ta och höras någon annan dag, pusspuss!





PUSSAR TINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0