Du är inte ensam!

Matilda du är inte ensam om att vara emot PLAYERS.

Detta stod i hennes blogg :
Jag måste dissa en speciell sak som jag nog har dissat förr: PLAYERS! Ni players där ute som läser det här, känn er träffade! Allvarligt, att playa är för nybörjare, kärlek är för proffs! Så är det. Jag får flipp på players, så ni killar om ni ska ragga på mig, se till att fan inte playa. Det är det värsta som finns, och det är dessutom sooo last year, haha! Jag har aldrig playat, okej visst jag har strulat runt, men jag har aldrig playat en kille som har gillat mig, och det är jag jävligt glad för för det är så jävla respektlöst. Lär er av detta, please!

Jag håller med helt och hållet. Någon som nekar till det?



KRAMAR TINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0