åh..

Jag är så dålig på att beskriva saker och ting.. Jag vet inte hur jag ska förklara för er älskade, jag har alltid haft svårt att förklara saker och ting, (känslosamma saker). Jag tror jag använder den här bloggen för att bara skriva av mig ibland, då det känns jobbigt osv. Jag vet inte, det är som om man har hett i hop en pärlplatta.. med det saknas en..Ah jag är så fruktansvärt rädd och ledsen på samma gång.


De där nätterna, för så längesen som har satt så djupa spår. Snart 1-4 år sen,
tiden går så fort. Alla bilder dyker upp i huvudet igen, jag minns, men jag vill inte minnas
jag ser hur du drar i mina kläder och jag ser hur jag säger nej jag ser hur jag puttas ner på marken
och jag ser tårar på min kind
......

Jag vill bara att du ska veta hur mycket jag älskar dig, du behövs oxå.....





PUSSAR TINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0